Większość internautów w USA płaci za treści
Najchętniej wybierana jest muzyka, ale także np. aplikacje na e-gadżety, czyli aplikacje na elektroniczne gadżety i oprogramowanie
Wyniki badań, jakie przeprowadziło centrum Pew Internet & American Life Project, wykazują, że za treści w sieci zapłaciło już 65 proc. amerykańskich internautów.
Pozytywnie ocenia to Paul Verna, starszy analityk eMarketera, który przytacza te badania: – To stawia płatne treści w sieci na jednym poziomie z zakupami materialnych dóbr w sieci oraz usług turystycznych – obie te kategorie także są już opłacane przez ok. dwie trzecie amerykańskich Internautów – mówi Verna. – To generalnie dobry wskaźnik dla całej branży, pozostawiający jednak właścicieli treści zamieszczanych w sieci z tym samym problemem, z jakim borykają się od lat: jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta