W Internecie jest miejsce na nowe biznesy
Przedsiębiorca, który chce sprzedawać przez Internet standardowe towary, powinien zadbać o korzystne ceny, wygodną nawigację wewnątrz serwisu oraz o promocję
Handel internetowy to jeden z szybciej rosnących segmentów gospodarki. Według prognoz firmy Euromonitor International w 2011 r. e-sklepy w Polsce zwiększą sprzedaż o
1 mld zł, do 7,5 mld zł. Wynik ten nie obejmuje serwisów aukcyjnych, w których według przewidywań kupujący przez rok zostawią kolejne 7,5 mld zł. Liczby te pokazują, że istniejące sklepy mają szansę na znaczący wzrost obrotów. Jednocześnie są sygnałem, że na rynku wciąż jest miejsce dla nowych.
Własną działalność w e-handlu najlepiej rozpocząć od świeżego, oryginalnego pomysłu, na który inni przedsiębiorcy jeszcze nie wpadli. Jednak takie odkrywcze pomysły przychodzą do głowy tylko nielicznym....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta