Woda hitem rynkowym
Sprzedaż rośnie w Polsce szybciej niż jakiegokolwiek innego napoju
– Zakładamy, że tak jak w ubiegłym roku uda się nam w 2011 r. zwiększyć sprzedaż o ok. 30 proc. – mówi „Rz” Katarzyna Pióro, PR manager marki Cisowianka, wicelidera polskiego rynku wody, którego dystrybutorem są Polskie Zdroje.
W 2010 r. o niemal 13 proc. urosła sprzedaż należącej do koncernu Danone spółki Żywiec Zdrój, lidera branży. Jej prezes Marek Wojtyna zapowiada, że w tym roku zamierza ponownie zwiększać sprzedaż szybciej od średniej rynkowej.
Nielsen policzył, że w 2010 r. Polacy kupili, nie licząc...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta