Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Powrót do szkoły pod presją mody

30 sierpnia 1996 | Ekonomia | TW

USA

Powrót do szkoły pod presją mody

Tegoroczny sezon zakupów szkolnych w USA daje wreszcie detalistom powody do zadowolenia. Jak oceniają ekonomiści, przeciętny rodzic wydaje w tym roku o 12 procent więcej niż w sezonie "back to school" w 1995 r. , głównie na odzież i obuwie, a następnie na wszystkie pozostałe elementy szkolnego wyposażenia najmłodszych.

Sierpień jest drugim, po okresie zakupów związanych ze świętami Bożego Narodzenia, najważniejszym okresem zakupów w kalendarzu amerykańskiej rodziny. Tym samym jest to okres mocno przeżywany przez detalistów, oceniających -- według jego wyników -- szanse przetrwania na konkurencyjnym rynku. Już od pierwszych dni miesiąca rozpoczyna się starannie przygotowana kampania promocyjna w mediach. Gazety wypełniają się ogłoszeniami detalistów, zachęcającymi pod hasłem "back to school" do kupowania, po specjalnie obniżonych cenach, modnej odzieży dla dzieci i nastolatków, plecaków, pomocy szkolnych, zeszytów oraz tuzina innych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 845

Spis treści
Zamów abonament