Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak sprzedawać w Rosji

19 listopada 1993 | Ekonomia | DW

Siedem rad "Business Eastern Europe"

Jak sprzedawać w Rosji

W sklepach Rosji i innych krajach powstałych po rozpadzie ZSRR w dalszym ciągu brakuje towaru, mimo iż produkcja w wielu zakładach wzrosła. Zdaniem "Business Eastern Europe" największym problemem producentów rosyjskich jest teraz dystrybucja, a nie samo wyprodukowanie danego artykułu. Dystrybucja więc stała się również najpoważniejszym problemem także i dla tych wszystkich firm zagranicznych, które postanowiły wprowadzić swoje produkty na rosyjski rynek.

Mimo powszechnego braku pieniędzy, Rosjanie bardzo chętnie kupują wszystkie towary importowane -- wierzą, że ładniej i staranniej opakowane, z pewnością są lepsze od miejscowych. Jeśli zagraniczny produkt jest reklamowany, to nie łączy się to z dużymi wydatkami -- w Ostankino, stacji telewizyjnej, której program jest odbierany na całym terytorium Rosji minuta reklamy w czasie największej oglądalności kosztuje 4800 USD. Rosjanom w dodatku podobają się zachodnie reklamy. Najpopularniejsza z nich, to znana i w Polsce "Twój kot kupowałby Whiskas". Po jej emisji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 119

Spis treści
Zamów abonament