Nowa koalicja koncertowa
Coldplay zagra na Stadionie Narodowym, zapraszają agencje Live Nation i Alter Art, dotąd najwięksi konkurenci
Proszę sobie wyobrazić, że PO i PiS współpracują w czasie wyborów prezydenckich. Albo TVN i Polsat razem organizują festiwal w Sopocie. Mniej więcej do takich nieprawdopodobnych sytuacji można porównać koalicję dwóch największych na polskim rynku agencji koncertowych ogłoszoną wraz z pierwszą informacją o występie brytyjskiej grupy na Stadionie Narodowym.
– Współpraca ponad podziałami jest korzystna dla fanów muzyki – powiedział Hubert Stajniak z Live Nation Polska.
– Teraz wszystko będzie przebiegać sprawniej – deklarował Mikołaj Ziółkowski, szef Alter Art. Jednocześnie obie firmy nie wykluczają produkcji własnych, konkurujących imprez. Do tej pory stanowiło to normę. Gdy Alter Art ogłosił, że gwiazdą jego sztandarowego festiwalu Open'er w Gdyni będzie w lipcu 2012 r. Björk, fanów zelektryzowała informacja, że Live Nation powołuje do życia w Warszawie, również w lipcu, nową imprezę Impact Festival. Jej największą atrakcją będzie Red Hot Chili Peppers.
Magia Gdyni
Ostra rywalizacja między firmami była od lat...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta