Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy na nowo polubili mniejsze kina

30 lipca 2012 | Ekonomia | Marta Rzeźnicka Urszula Zielińska
Najnowsze dane wskazują, że frekwencja w kinach w Polsce w ub.r. wzrosła o 5,6 proc., do 39,6 mln
źródło: Rzeczpospolita
Najnowsze dane wskazują, że frekwencja w kinach w Polsce w ub.r. wzrosła o 5,6 proc., do 39,6 mln

W ubiegłym roku znacząco wzrosła frekwencja w tradycyjnych kinach. Przybyło też samych obiektów

Ubiegły rok okazał się przełomowy dla małych kin: tych jedno- i tych dwusalowych. Przestało ich ubywać, a udział w rynku liczony na podstawie liczby sprzedanych biletów wzrósł kosztem sieci multipleksów do 15,2 proc. z 12,3 proc. w 2010 roku.

W sumie, jak podał GUS, kina w Polsce sprzedały w ubiegłym roku 39,6 mln biletów, o 5,6 proc. więcej niż w 2010 roku. Można więc policzyć, że widzowie najmniejszych kin (w tym i ruchomych) kupili ponad 6 mln...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9296

Wydanie: 9296

Spis treści
Zamów abonament