Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kryzys to także liczne szanse

28 sierpnia 2012 | Ekonomia
autor zdjęcia: Piotr Bławicki
źródło: EAST NEWS

Joanna Przetakiewicz | Marka modowa La Mania pojawi się w kolejnych krajach – mówi jej założycielka

Rz: Jak La Mania została przyjęta w Londynie?

Joanna Przetakiewicz: Nasza premiera w Harrodsie miała miejsce dopiero miesiąc temu. Z dotychczasowych wyników jestem bardziej niż zadowolona. Dzięki pomysłowości teamu promocyjnego Harrodsa ruszyliśmy ze sprzedażą w idealnym momencie, na dwa dni przed rozpoczęciem igrzysk olimpijskich. Normalnie lipiec i sierpień byłyby sezonem ogórkowym. Jednak w tym roku do Londynu zjechały miliony gości i turystów. Trafiliśmy pod tym względem doskonale.

Wyniki sprzedaży można porównać do polskich  sklepów?

Nie do końca, ponieważ bardzo różnią się ofertą. W Polsce przeważa kolekcja pret a porter, natomiast w Londynie to kosztowne suknie wieczorowe. Ceny zostały ustalone odgórnie przez team sprzedażowy Harrodsa, a kolekcja oceniona została bardzo wysoko. Jestem pod wrażeniem traktowania nas przez zarządców tego domu towarowego. Jesteśmy młodą, szerzej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9320

Wydanie: 9320

Spis treści
Zamów abonament