Kryzys to także liczne szanse
Joanna Przetakiewicz | Marka modowa La Mania pojawi się w kolejnych krajach – mówi jej założycielka
Rz: Jak La Mania została przyjęta w Londynie?
Joanna Przetakiewicz: Nasza premiera w Harrodsie miała miejsce dopiero miesiąc temu. Z dotychczasowych wyników jestem bardziej niż zadowolona. Dzięki pomysłowości teamu promocyjnego Harrodsa ruszyliśmy ze sprzedażą w idealnym momencie, na dwa dni przed rozpoczęciem igrzysk olimpijskich. Normalnie lipiec i sierpień byłyby sezonem ogórkowym. Jednak w tym roku do Londynu zjechały miliony gości i turystów. Trafiliśmy pod tym względem doskonale.
Wyniki sprzedaży można porównać do polskich sklepów?
Nie do końca, ponieważ bardzo różnią się ofertą. W Polsce przeważa kolekcja pret a porter, natomiast w Londynie to kosztowne suknie wieczorowe. Ceny zostały ustalone odgórnie przez team sprzedażowy Harrodsa, a kolekcja oceniona została bardzo wysoko. Jestem pod wrażeniem traktowania nas przez zarządców tego domu towarowego. Jesteśmy młodą, szerzej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta