Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kto jest konkursowiczem na Facebooku, a kto na tym zarabia?

29 kwietnia 2013 | e-Biznes
źródło: Rzeczpospolita

Upał majowego weekendu sprawia, że nie masz siły wychodzić z domu. Włączasz komputer. Facebook! Ikonka „Wygraj!".

Klikasz z ciekawości. Aplikacja prosi o dostęp do Twoich podstawowych informacji i oczywiście wymaga polubienia ulubionej marki samochodów. Właśnie trafiłeś na aplikację konkursową. Jaki potencjał mają takie narzędzia? Kto i dlaczego z nich korzysta? Co można powiedzieć o ich użytkownikach? I wreszcie jak Ty wykorzystasz tą wiedzę i czy potrafisz na tym zarobić?

Konkursy na Facebooku cieszą się niesłabnącą popularnością. W biznesie stanowią cenne źródło bazy danych. Jak wynika z badania przeprowadzonego na próbie 500 000 użytkowników aplikacji click apps, konta zarejstrowane są na gmail. com (26 proc.) wp. pl (21 proc.), czy o2. pl (13 proc.) co czyni bazę jedyną z tak dużym udziałem internetowego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9524

Spis treści
Zamów abonament