Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Kogo kochają reklamodawcy

30 lipca 2013 | Pierwsza strona | ML
Czesław Mozil* 83,1 mln zł *razem z pozostałymi gwiazdami „x Factor” – kubą wojewódzkim, patrycją kazadi i Tatianą okupnik
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Czesław Mozil* 83,1 mln zł *razem z pozostałymi gwiazdami „x Factor” – kubą wojewódzkim, patrycją kazadi i Tatianą okupnik
Ewa Drzyzga - 68,1 mln zł
autor zdjęcia: Dominik Pisarek
źródło: Fotorzepa
Ewa Drzyzga - 68,1 mln zł
Magda Gessler - 65,4 mln zł
autor zdjęcia: Dominik Pisarek
źródło: Fotorzepa
Magda Gessler - 65,4 mln zł

Ranking reklamowych lokomotyw stacji TV otwierali w pierwszym półroczu celebryci występujący w programach TVN – wynika z zestawienia domu mediowego Lowe Media. Autorzy rankingu wyliczają, które programy z celebrytami przyciągają najwięcej reklam.

Polsat uplasował w czołówce gwiazdy „Must Be the Music" i serialu „Malanowski & Partnerzy". Przegoniła go TVP, która w pierwszej dziesiątce zamieściła prowadzących trzech programów – w tym po raz pierwszy liczącego prawie 20 lat teleturnieju „Jeden z dziesięciu" z Tadeuszem Sznukiem.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9600

Wydanie: 9600

Spis treści
Zamów abonament