Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska reklama zacznie rosnąć

09 grudnia 2013 | Ekonomia i Rozwój
Polski rynek reklamy
źródło: Rzeczpospolita
Polski rynek reklamy

W tym roku wydatki reklamowe firm skurczą się 
jeszcze o 5,6 proc., ale 
w przyszłym według sieci domów mediowych ZenithOptimedia mają już szansę lekko wzrosnąć.

W przyszłym roku polski rynek reklamy będzie wart niecałe 6,5 mld zł, o 1,4 proc. więcej niż w tym – przewidują analitycy ZOG. – Optymistyczne sygnały płyną zarówno ze stopniowo przyspieszającej gospodarki, jak i ze strony reklamodawców. Większość ankietowanych przez nas klientów planuje w przyszłym roku utrzymanie swoich budżetów reklamowych na poziomie zbliżonym do tegorocznego lub ich zwiększenie – komentuje Monika Bronowska, prezes ZOG Polska. Jak dodaje, ZOG...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9710

Wydanie: 9710

Spis treści

Ekspert księgowy

Okładka o Papieżu

Zamów abonament