Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Paczkomaty podbiły rynek

27 stycznia 2014 | Ekonomia
Uczestnicy debaty towarzyszącej wręczeniu nagród zgodzili się, że podejście proklienckie powinno być imperatywem dla biznesu
autor zdjęcia: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa
Uczestnicy debaty towarzyszącej wręczeniu nagród zgodzili się, że podejście proklienckie powinno być imperatywem dla biznesu
Nagrodę  dla InPostu, zwycięzcy I edycji konkursu „Klient zobowiązuje”,  z rąk red.  nacz. „Rz” Bogusława Chraboty odebrał dyrektor zarządzający easyPack Jakub Ratajczak
autor zdjęcia: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa
Nagrodę dla InPostu, zwycięzcy I edycji konkursu „Klient zobowiązuje”, z rąk red. nacz. „Rz” Bogusława Chraboty odebrał dyrektor zarządzający easyPack Jakub Ratajczak
Wyróżnienie dla Miejskiego Przedsiębio- rstwa Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu odebrali kierownik Biura Obsługi Klienta firmy Gabriela Świąder i wiceprezes Witold Ziomek
autor zdjęcia: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa
Wyróżnienie dla Miejskiego Przedsiębio- rstwa Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu odebrali kierownik Biura Obsługi Klienta firmy Gabriela Świąder i wiceprezes Witold Ziomek

Konkurs | Zwykle dbałość o klienta wymusza konkurencja między firmami, ale takie przykłady zdarzają się nawet wśród spółek będących monopolistami.

Anna Cieślak-Wróblewska

– Budujące jest, że nawet firma będąca monopolistą chce i dba o klientów. Cieszyłabym się, gdyby ten sposób postrzegania klientów był bardziej popularyzowany – mówiła Agnieszka Durlik-Khouri z Krajowej Izby Gospodarczej podczas debaty towarzyszącej wręczeniu nagród Pieczęć Marki w konkursie „Klient zobowiązuje".

Wyróżnienie w tym konkursie otrzymało Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu.

– Przykładamy dużą wagę do wysokiej jakości obsługi klienta, nie chcemy odstawać od firm komercyjnych. Staramy się wdrażać jak najwięcej innowacyjnych projektów, które mogą poprawić relacje z klientami – podkreślał Witold Ziomek, wiceprezes firmy.

Jednym z takich projektów jest SMS-owe powiadomienie o awariach i wyłączeniach wody oraz czasie zakończenia prac. Pionierskim w skali kraju rozwiązaniem jest to, że informacja ta ma trafiać do tych mieszkańców Wrocławia, którzy są w zasięgu awarii lub planowanego wyłączenia odcinka sieci, a nie masowo do wszystkich.

– By stać się beneficjentem tego rozwiązania, wystarczy zarejestrować się u nas na portalu, podać numer telefonu komórkowego i adres, tak by system mógł dopasować grupę zainteresowanych osób. Kończymy próby, planujemy wprowadzić tę usługę w marcu–kwietniu – mówił Ziomek....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9748

Wydanie: 9748

Spis treści
Zamów abonament