Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama polubiła starsze osoby

08 kwietnia 2014 | Ekonomia
Seniorzy a nowe technologie
źródło: Rzeczpospolita
Seniorzy a nowe technologie

Media | Jako coraz liczniejsza i lepiej zarabiająca grupa 50- i 60-latkowie są atrakcyjni dla firm handlowych i usługodawców.

magdalena lemańska

Kilka lat temu lawina skarg zalała Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy na kampanię reklamową TelForceOne, w której starsze osoby używały akcesoriów GSM tej firmy, m.in. wpinając je jako spinki we włosy i przyznając, że nie mają pojęcia, do czego służą. Reklamę wycofano, ale dziś – nie tylko dlatego – zapewne nikt już by takiej nie przygotował.

– Widoczny jest trend konsumencki polegający na docenianiu osób starszych, pokazywaniu, że ich życie także jest ciekawe. W związku z tym rośnie obszar marketingu skierowanego albo do osób starszych, albo do młodszych, ale nakierowanego na ludzi starszych – mówi Kuba Antoszewski, rzecznik firmy badawczej MillwardBrown.

W podobnym tonie wypowiada się Szymon Śliwiński z agencji analityczno-badawczej Quest. – Rynek nie może ignorować grupy,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9809

Wydanie: 9809

Spis treści
Zamów abonament