Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sieci promują polskie jabłka

09 października 2014 | Ciekawa ekonomia
Pomogą w sprzedaży owoców i warzyw
źródło: Rzeczpospolita
Pomogą w sprzedaży owoców i warzyw

Największe sieci sklepów pod hasłem „Jem, bo polskie” będą promować rodzime warzywa i owoce.

– Jesteśmy częścią polskiej gospodarki i musimy reagować na to, co się w niej dzieje – mówi Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD). Sieci należące do organizacji 1 października rozpoczęły kampanię promocyjną „Jem, bo polskie", w ramach której...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9962

Wydanie: 9962

Spis treści
Zamów abonament