Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Płatne telewizje nie chcą być Netliksami

09 października 2014 | Ciekawa ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek serwisÓw wideo w sieci
źródło: Rzeczpospolita
Rynek serwisÓw wideo w sieci

Media | Wielcy nadawcy nie są przekonani do udostępniania produkcji swoich stacji w sieci niezależnie od pakietów płatnej TV.

Tradycyjny telewizor wciąż na fali. – 96–98 proc. czasu spędzanego na oglądaniu materiałów TV w Europie wciąż spędza się przed tradycyjną linearną telewizją, choć oczywiście widzimy ogromny wzrost oglądania na innych urządzeniach – mówił Carlos Ortega, szef Fox International Channels w naszym regionie, na zakończonej w czwartek 41. Międzynarodowej Konferencji i Wystawie Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.

Widzowie wolą TV

Aleksander Kutela, szef HBO Europe, dodał, że z badań jego firmy wynika, iż abonenci instalują aplikacje HBO Go na smartfonach i tabletach, ale potem rzadziej oglądają treści HBO na komórkach niż na większych ekranach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9962

Wydanie: 9962

Spis treści
Zamów abonament