Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Urzędnik powinien wiedzieć, jak oceniana jest jego praca

25 listopada 2014 | Administracja | Katarzyna Wójcik
Samorządy są po to, żeby odpowiadać na potrzeby mieszkańców
źródło: materiały prasowe
Samorządy są po to, żeby odpowiadać na potrzeby mieszkańców

Jarosław Bober: Mieszkaniec, który musi zwalniać się z pracy, by załatwić prostą sprawę, nigdy nie będzie zadowolony z usług urzędu.

Rz: Czy warto badać satysfakcję klienta urzędu?

Jarosław Bober: Z naszych doświadczeń wynika, że tak. Doradzamy urzędom i widzimy, że może to przynieść realne korzyści. Większość przedstawicieli urzędów, którzy sprawdzali satysfakcję, deklaruje, że będzie takie badania kontynuować, bo wiele się można z nich dowiedzieć.

Czego na przykład?

Na przykład, że informacje o usługach urzędu trzeba uzupełnić i udostępnić w bardziej widocznym miejscu, bo obecnie jest niekompletna i niewidoczna. Dzięki badaniu można poprawiać jakość świadczonych mieszkańcom usług i usunąć potencjalne bariery między nimi a urzędnikami.

O co trzeba zapytać w badaniu?

Warto sprawdzić, skąd klienci urzędu czerpią wiedzę na temat jego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10000

Wydanie: 10000

Spis treści

Ściągawka przedsiębiorcy

Zamów abonament