Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miasta chcą zarabiać. Nie zrezygnują z reklam

27 kwietnia 2015 | Prawo | Michał Cyranowicz

Samorządy zdecydują o wyglądzie billboardów i nałożą kary za naruszenie ustalonych zasad. Już się przygotowują do wdrożenia nowych reguł.

michał cyrankiewicz

To już przesądzone: samorządy będą nie tylko ustalać zasady i warunki sytuowania obiektów i tablic reklamowych, ale także pobierać opłaty i nakładać kary na firmy, które nie dostosują się do gminnych kanonów. Tak potężne narzędzie do walki z zaśmiecającą przestrzeń reklamą zewnętrzną daje uchwalona 24 kwietnia ustawa o ochronie krajobrazu.

Wielkie porządki

Na wejście nowych przepisów czeka m.in. Kołobrzeg.

– Jesteśmy przygotowani – mówi Michał Kujaczyński, rzecznik prasowy prezydenta Kołobrzegu. – Już wkrótce rozpocznie pracę powołany przez prezydenta zespół, który określi zasady sytuowania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10126

Wydanie: 10126

Spis treści

Druga strona

Zamów abonament