Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet nie wyklucza zwykłych sklepów

25 maja 2015 | Ekonomia
źródło: IKEA

Jesper Brodin | Nadal będziemy w Polsce inwestować zarówno w segmencie handlu tradycyjnego, jak i internetowego. E-sklep otworzymy w 2016 r. – mówi członek zarządu Grupy IKEA.

Rz: W amerykańskiej prasie ostatnio pojawiło się kilka tekstów o tzw. pokoleniu milenijnym. Ci ludzie nie chcą kupować, wolą pożyczać tylko na jakiś czas. Chodzi o auta, ale też meble, sprzęt itp. Czy IKEA też boi się takiego trendu?

Dzisiaj trudno go nie zauważyć, faktycznie pokolenie obecnych 20- czy nawet 30-latków ma zupełnie inne oczekiwania i zwyczaje niż generacja ich rodziców. Jednak nie stało się to z dnia na dzień, w każdej grupie ewoluują przyzwyczajenia choćby związane z zakupami, ale tło jest znacznie szersze. Ma to związek np. z ciągle pojawiającymi się nowymi sposobami robienia zakupów. To już nie tylko internet, to idzie dalej, rozwijają się platformy mobilne, nie wiadomo, co czeka nas w przyszłości. Dlatego trzeba na te trendy odpowiadać.

Czy nowe pokolenie drastycznie ograniczy wydatki konsumpcyjne?

Tego bym nie powiedział. Oczywiście dopóki są młodzi i niezależni mogą żyć w małych mieszkaniach niemal bez wyposażenia. Wszystko się zmienia, gdy tworzą się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10149

Wydanie: 10149

Spis treści
Zamów abonament