Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moda pokonała supermarkety

21 września 2015 | Ekonomia | Grażyna Błaszczak
Pasaż handlowy w rozbudowanym centrum wyprzedażowym Factory Ursus
źródło: materiały prasowe
Pasaż handlowy w rozbudowanym centrum wyprzedażowym Factory Ursus

Centra handlowe z dominującymi dużymi sklepami spożywczo-przemysłowymi tracą klientów.

Na koniec I półrocza 2015 r. w 236 nowoczesnych obiektach handlowych w 15 największych miastach Polski było 230 tys. mkw. powierzchni niewynajętej. To zaledwie 3,3 proc. powierzchni najmu w tych obiektach – wynika z danych firmy Cushman & Wakefield.

– Na dobrze rozwiniętych rynkach, nawet gdy przybywa powierzchni, nie rośnie wskaźnik pustostanów. Wręcz przeciwnie, notujemy jego systematyczny spadek – opowiada Patrycja Dzikowska, ekspert Cushman & Wakefield. Nie wszędzie jednak centra handlowe radzą sobie dobrze. W ciągu ostatnich pięciu lat zmienił się obraz rynku w miastach 200–400 tys....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10249

Wydanie: 10249

Spis treści
Zamów abonament