Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Do zdobycia już tylko Antarkdyda

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Napoje bezalkoholowe
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Napoje bezalkoholowe

Marka Tymbark po raz piąty najmocniejsza wśród polskich napojów

Beata Drewnowska

Produkty Tymbarku są już na wszystkich kontynentach poza Antarktydą – mówi Dorota Liszka, rzecznik grupy Maspex Wadowice. – Trafiają do ponad 30 krajów na całym świecie. W tym roku do tej listy dołączyły m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Malezja i Sri Lanka.

Eksportowe sukcesy lidera tegorocznego rankingu najmocniejszych marek napojowych robią wrażenie. Jednak to nadal krajowy rynek jest tym, gdzie niezmiennie od lat Tymbark odnosi sukcesy i mimo ostrej rywalizacji nie oddaje pola konkurentom. We wrześniu tego roku jego udziały w rynku soków, nektarów i napojów owocowych – bez marek własnych – wyniosły 38,4 proc., licząc sprzedaż w litrach, oraz 35 proc., biorąc pod uwagę jej wartość. To ponad dwa razy więcej niż wynoszą udziały drugiej na rynku marki Hortex, a jednocześnie trzeciej wśród najmocniejszych marek napojowych.

Swoje dobre wyniki i zainteresowanie konsumentów marka wadowickiego potentata spożywczego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament