Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wina owocowe zmieniają oblicze

04 maja 2016 | Życie Ziemi Łódzkiej | Beata Drewnowska
Jacek Jantoń (stoi pierwszy z lewej) z braćmi i tatą
autor zdjęcia: Marian Zubrzycki
źródło: Fotorzepa
Jacek Jantoń (stoi pierwszy z lewej) z braćmi i tatą

Jacek Jantoń | Prowadzimy rozmowy na temat sprzedaży wina Aronica do USA i Afryki – mówi prezes fimy Jantoń.

Rz: W tym roku mija 40 lat, od kiedy ruszyły zakład produkcyjny pana ojca Janusza Jantonia. Zaczął od naprawy sprzętu gospodarstwa domowego, dopiero później dołączyły o tego wina. Czy z perspektywy czasu wejście na rynek alkoholowy było dobrą decyzją?

Jacek Jantoń: Na początku lat 90. XX w. zdecydowaliśmy się na branżę, która była właśnie uwalniana z monopolu państwa. Mimo różnych barier i trudności, jakie napotykamy, uważam to za dobrą decyzję, chociaż nie wiem, jak odnaleźlibyśmy się w innych branżach... Może jeszcze lepiej?

Chcecie pozostać przy biznesie alkoholowym?

Oczywiście, że tak.

Dlaczego?

Po 25 latach nasza wiedza i doświadczenie oraz kluczowa pozycja, jaką zdobyliśmy w tej branży, dają nam ogromną przewagę nad konkurencją. Zdajemy sobie sprawę, że rynek w innych branżach z pewnością nie jest łatwy i osiąganie sukcesów bez tej przewagi byłoby dużo trudniejsze.

Jaką strategię ma spółka Jantoń na najbliższe lata?...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10436

Wydanie: 10436

Spis treści
Zamów abonament