Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Warto zawalczyć o wizerunek firmy dbającej o rozwój

15 czerwca 2016 | Ekonomia
Na potrzeby i pułapki związane z rozwojem pracowników zwracali uwagę uczestnicy pierwszego panelu podczas II Forum HR
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Na potrzeby i pułapki związane z rozwojem pracowników zwracali uwagę uczestnicy pierwszego panelu podczas II Forum HR
Artur Skiba, prezes firmy Antal i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia Work Service
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Artur Skiba, prezes firmy Antal i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia Work Service
Małgorzata Sidor-Rządkowska, ekspert HR, Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Małgorzata Sidor-Rządkowska, ekspert HR, Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu
Marek Jurkiewicz, dyrektor generalny InfoPraca.pl
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Marek Jurkiewicz, dyrektor generalny InfoPraca.pl
Beata Michorowska, starszy specjalista w Departamencie Rozwoju Kapitału Ludzkiego PARP
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Beata Michorowska, starszy specjalista w Departamencie Rozwoju Kapitału Ludzkiego PARP
Robert Żelewski, dyrektor personalny McCormick Polska
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Robert Żelewski, dyrektor personalny McCormick Polska

W czasach, gdy to pracodawcy muszą zabiegać o kandydatów do pracy, możliwości rozwoju zawodowego mogą być ich kartą przetargową, zwłaszcza w rywalizacji o talenty.

Anita Błaszczak

O znaczeniu inwestycji w rozwój pracowników, o wpływie tych inwestycji na budowę dobrego wizerunku pracodawców dyskutowali praktycy i eksperci uczestniczący w debacie otwierającej II Forum HR, drugą z konferencji „Rzeczpospolitej", które mają być platformą wymiany opinii i doświadczeń przedstawicieli branży HR oraz pracodawców. Choć w wielu badaniach Polacy jako główny argument skłaniający ich do zmiany pracy wskazują zwykle wyższe zarobki, to – jak przypominał Artur Skiba, prezes firmy rekrutacyjnej Antal – pieniądze to nie wszystko, szczególnie w przypadku specjalistów i menedżerów. Dla nich bardzo ważne a niekiedy ważniejsze niż wysokość wynagrodzenia są możliwości rozwoju.

Widać to w niedawnym raporcie Antala dotyczącym aktywności specjalistów i menedżerów na rynku pracy, w którym 95 proc. badanych na pytanie o powody ostatniej zmiany pracy wskazało na chęć zdobycia nowych kompetencji i możliwość udziału w nowych projektach.

Obiecująca oferta

– Widzimy to na co dzień w rozmowach rekrutacyjnych. Im wyższy poziom pracownika, tym ważniejsze stają się inne aspekty niż finanse – liczy się możliwość rozwoju, prestiż firmy – mówił Artur Skiba. Zaznaczał jednocześnie, że pracodawcy kusząc...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10471

Wydanie: 10471

Spis treści
Zamów abonament