Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak wypromować Polaków na wielkiej imprezie literackiej

16 marca 2017 | Kultura | Marcin Kube
Olga Tokarczuk i Zygmunt Miłoszewski (z prawej) na targach.
źródło: Instytut Książki
Olga Tokarczuk i Zygmunt Miłoszewski (z prawej) na targach.

Na londyńskich targach naszą literaturę najlepiej promuje nominacja powieści Wioletty Grzegorzewskiej do nagrody Bookera.

Wchodząc do wielkiej hali Olympia, można zwątpić, czy w gigantycznym natłoku stoisk i ludzi ktoś zauważy polskich pisarzy i ich książki. To jednak tylko pierwsze wrażenie, bo od samego początku dostrzec można liczne bannery i plakaty reklamujące Market Focus Poland oraz nasz pawilon położony na wysokiej galerii.

Zanim jednak tam dotrzemy, trzeba minąć dziesiątki stoisk. I pojawia się nawet pytanie, czy to nie nazbyt poważna impreza, bo takie branżowe spędy to zazwyczaj nuda dla kogoś z zewnątrz. Podobne obawy można było mieć w poniedziałek, podczas wykładów w The British...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10701

Wydanie: 10701

Spis treści
Zamów abonament