Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeden procent klientów robi ogromną różnicę

27 czerwca 2017 | Ekonomia | Kazimierz Stańczak

Obecny i prawdopodobny dalszy wzrost stóp procentowych w ciągu kilku lat daje szansę bankom na poprawę rentowności, w szczególności bankowości korporacyjnej. Jednocześnie, według nowego raportu Bain & Company poświęconego problemowi nierentownych klientów korporacyjnych i metodom ich „uzdrawiania", wiele banków zrobiło w tej dziedzinie niewielkie postępy. Badania te pokazują, że nawet niewielkie przesunięcia w portfelu klientów mogą mieć znaczący wpływ na ogólną rentowność banku. De facto, skoncentrowanie się na jednym procencie klientów o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10785

Wydanie: 10785

Spis treści
Zamów abonament