Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy sezon rekrutacyjny czas zacząć

19 października 2017 | Praca i ZUS | Ada Stokowska

Wraz z początkiem sezonu akademickiego rozpoczyna się gorący okres dla branży HR. To właśnie teraz ruszają kampanie rekrutacyjne i employer brandingowe oraz odbywają się kolejne targi pracy i kariery. W jakim kierunku zmierza proces rekrutacji oraz jakie trendy i narzędzia cieszą się obecnie największą popularnością wśród osób odpowiedzialnych za budowanie firmowych kadr?

Czasy, w których kandydat sam zabiega o pracę w danej organizacji, wysyłając na ogólnego, firmowego maila swoje CV i list motywacyjny, odeszły do lamusa. Obecnie to rekruterzy walczą o zainteresowanie potencjalnych pracowników, wprowadzając do procesu rekrutacji coraz ciekawsze narzędzia marketingowe, employer brandingowe oraz technologiczne.

Aby dotrzeć i pozyskać najlepszych kandydatów do pracy, rekruterzy muszą być obecni i aktywni w naturalnym środowisku potencjalnych pracowników, czyli w internecie. Procesy rekrutacyjne od dawna zmierzają w kierunku digitalizacji i automatyzacji. Trendem jest upraszczanie i skracanie procesów rekrutacyjnych, których wieloetapowość coraz częściej zniechęca potencjalnych pracowników do aplikacji.

—Ada Stokowska manager B2B w firmie Wyjątkowy Prezent

Wydanie: 10882

Wydanie: 10882

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament