Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Problemy z wizerunkową ofensywą adwokatury

15 listopada 2017 | Prawo

Korporacje | Przez parę miesięcy każdy mógł nabyć domenę internetową, którą w zeszłym roku w całym kraju z zapałem promowała Naczelna Rada Adwokacka. Anna Krzyżanowska

Mowa o kampanii Zapytaj Adwokata, która miała poprawić wizerunek palestry w społeczeństwie.

Przedsięwzięcie przeprowadzono z rozmachem. W średnich i dużych miastach w całej Polsce pojawiły się billboardy oraz plakaty informujące, w jakich sytuacjach potrzebna jest porada prawna adwokata. Były też reklamy w prasie, internecie i nawet na lotniskach. W radiu puszczano spoty.

Szeroki zasięg

To nie wszystko. W kampanii zarówno w sądach, jak i w kancelariach adwokackich udostępniano też ulotki i plakaty. Do dziś na sądowych korytarzach można napotkać charakterystyczne grafiki przekonujące m.in. o tym, że przed podjęciem ważnych życiowych decyzji warto skonsultować się z prawnikiem. Część adwokatów posługuje się nimi na stronach internetowych swoich kancelarii. Materiały...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10903

Wydanie: 10903

Spis treści
Zamów abonament