Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Domy produkcyjne zadbają o standardy

30 stycznia 2018 | Ekonomia
Rynek reklamy w polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy w polsce

rynek reklamy | Po agencjach mediowych o standardy przetargowe i jakość usług w swojej branży zadbają domy produkcyjne pracujące dla branży reklamowej. magdalena lemańska

Siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, OTO, Papaya Films, Tango Production oraz Tank Production, dołączyło do Stowarzyszenia SAR zrzeszającego domy i agencje reklamowe i tworzą tam Klub Producentów Reklamowych, który ma zadbać o standardy w branży oraz we współpracy na linii domy produkcyjne – agencje reklamowe i domy mediowe oraz reklamodawcy. Domy produkcyjne to te firmy, które odpowiadają za produkcję reklam pokazywanych w telewizji i – coraz częściej – w internecie. Celem jest, by do klubu należała ta część branży, która spełnia wymagane przez klub kryteria. – Szacuję, że to 15–20 podmiotów, ale nie zdziwimy się, jeśli zgłosi się ich więcej – mówi „Rz" Julian Dworak, dyrektor klubu, który, by pełnić to stanowisko, przestał pracować w Opus Film.

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10964

Wydanie: 10964

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament