Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Angażować, a nie sprzedawać

13 lutego 2018 | Ekonomia
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa

Rozmowa | Dagmara Szulce, dyrektor zarządzająca organizacji IAA Global

Rz: Google stara się wymusić na rynku lepszą jakość reklam internetowych, wprowadzając do swojej przeglądarki Chrome blokadę najbardziej uciążliwych dla odbiorców formatów. Jak pani to skomentuje?

Dagmara Szulce: Tak naprawdę to pomoże branży, która powinna przede wszystkim myśleć dziś o tym, czego oczekuje od niej konsument. To niezmienna zasada. Zmienia się jednak sposób, w jaki nawiązuje się z ludźmi kontakt poprzez reklamę –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10976

Wydanie: 10976

Spis treści

Monitor Księgowość i Podatki

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament