Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

14 marca 2018 | Druga strona
Reklamy piwa Polakom nie przeszkadzają, wynika z badania Kantar Public. Wprowadzono już możliwość zakazania handlu alkoholem nocą, a do Sejmu może trafić niebawem zakaz emisji reklam piwa po godzinie 20, czyli w porze transmisji meczów piłkarskich. Branża piwna skarży się, że w projekcie nie uwzględniono żadnych jej uwag
źródło: Rzeczpospolita
Reklamy piwa Polakom nie przeszkadzają, wynika z badania Kantar Public. Wprowadzono już możliwość zakazania handlu alkoholem nocą, a do Sejmu może trafić niebawem zakaz emisji reklam piwa po godzinie 20, czyli w porze transmisji meczów piłkarskich. Branża piwna skarży się, że w projekcie nie uwzględniono żadnych jej uwag

Wydanie: 11001

Wydanie: 11001

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament