Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak zwiększyć zysk

20 grudnia 1993 | Ekonomia | JW

Szkoły o biznesie

Jak zwiększyć zysk

Wielkość kosztów wpływa znacząco na zysk firmy, a tym samym na jej możliwości rozwojowe. W jaki sposób można szybko doprowadzić do takich rozwiązań technicznych i organizacyjnych, aby koszty były optymalne, z punktu widzenia celów, jakie chcemy osiągnąć? Odpowiedź jest tylko jedna. Systematycznie stosować metodę optymalizacji funkcji i kosztów wyrobów, usług, procesów i struktur, znaną na Zachodzie pod nazwą analiza wartości.

Według L. C. Cruma, analiza wartości jest planowym postępowaniem zmierzającym do osiągnięcia niezbędnej funkcjonalności produktu przy najmniejszych kosztach, bez obniżania poziomu jakości, niezawodności, sprawności oraz pogarszania warunków eksploatacji i dostawy.

Analiza wartości (AW) jest metodą sprawdzoną w praktyce, umożliwiającą między innymi podniesienie zyskowności produktów i usług, wzrost sprzedaży, poprawę wskaźnika inteligencji firmy ("WIP") , podniesienie kultury organizacyjnej pracowników, ukształtowanie klimatu innowacyjnego w przedsiębiorstwie. Jest ona szczególnie przydatna w fazie projektowania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 145

Spis treści
Zamów abonament