Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

25 czerwca 2018 | Druga strona
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie reklam telewizyjnych korzysta ze smartfona – wynika  z najnowszych danych Gemiusa. Jak pokazują analizy, smartfony najczęściej uruchamiamy po godz. 20, choć intensywność korzystania z tego urządzenia wzrasta stopniowo od wczesnych godzin porannych.
źródło: Rzeczpospolita
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie reklam telewizyjnych korzysta ze smartfona – wynika z najnowszych danych Gemiusa. Jak pokazują analizy, smartfony najczęściej uruchamiamy po godz. 20, choć intensywność korzystania z tego urządzenia wzrasta stopniowo od wczesnych godzin porannych.

Wydanie: 11085

Wydanie: 11085

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Studiuj u najlepszych

Zamów abonament