Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pobrano za dużo z karty? Reklamuj

19 lipca 2018 | Moje pieniądze
Jeśli widzimy kilkukrotne księgowanie na swoim rachunku, jak najszybciej skontaktujmy się z bankiem.
źródło: Shutterstock
Jeśli widzimy kilkukrotne księgowanie na swoim rachunku, jak najszybciej skontaktujmy się z bankiem.

Płatności | Podejrzane transakcje nawet w egzotycznych krajach można zgłaszać po powrocie Janina Blikowska

Pani Barbara spędziła tegoroczne wakacje z rodziną w Egipcie. W jednym ze sklepów z pamiątkami miała problemy z płatnością polską kartą. – Sprzedawca podchodził do nich trzy razy, bo coś nie chciało przejść – opowiada. Już po powrocie do domu okazało się, że z konta ściągnięto jej płatność trzy razy.

– Czy teraz jest jeszcze jakaś możliwość odzyskania tych pieniędzy? Czy to już musztarda po obiedzie? – pyta czytelniczka. Zapytaliśmy o to samo banki.

Każdy doradza złożenie reklamacji. – Sytuacje problemów z kartami i płatnościami rozpatrujemy według tych samych procedur, niezależnie od tego, gdzie i kiedy występują – zapewnia Grzegorz Tkaczuk, ekspert z biura prasowego PKO BP.

Podkreśla, że gdy klient zauważy kilkukrotne księgowanie na swoim rachunku, powinien jak najszybciej skontaktować się z bankiem i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11106

Wydanie: 11106

Spis treści
Zamów abonament