Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Ubrania i elektronika to wciąż internetowe hity sprzedażowe

10 października 2018 | Raporty RZ | Piotr Mazurkiewicz
Konsumenci kupują w internecie coraz to nowe kategorie produktów
źródło: Rzeczpospolita
Konsumenci kupują w internecie coraz to nowe kategorie produktów

Zakupy w sieci | Których kategorii najlepiej unikać, zakładając nowy sklep

 

Większość kupujących w sieci swoją przygodę z taką formą zakupów rozpoczynało z takimi kategoriami jak książki czy płyty. Choć nadal jest to czołówka sektora internetowego, to jednak zakupy w tym kanale także podlegają ewolucji w związku z nowymi zwyczajami konsumenckimi.

Według raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska" ubrania i dodatki to w e-sklepach najchętniej wybierane produkty. Jak pokazują badania, odzież i akcesoria w sieci kupuje 64 proc. badanych. Polacy sięgają do e-sklepów również po książki, płyty i filmy (54 proc.) oraz bilety do kina i teatru (51 proc.). W przypadku elektroniki wskazań jest 37 proc., a obuwia – 44 proc.

Jeszcze kilka lat temu branża sceptycznie oceniała swoje szanse na zaistnienie w tym kanale dystrybucji, ale sytuacja bardzo się zmieniła. Trudno nie wiązać tego z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11176

Wydanie: 11176

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament