Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

RMF FM: Telemetria Polska jest ryzykiem dla radia

12 października 2018 | Ekonomia | Urszula Zielińska
>Radio przyciąga 7 proc. budżetu reklamodawców
źródło: Rzeczpospolita
>Radio przyciąga 7 proc. budżetu reklamodawców

Media | Nadawcy radiowi i firmy internetowe śledzą projekt Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która chce badać elektroniczne media. I mają obawy.

 

– Inicjatywa KRRiT jest bardzo interesująca, jednak jest jeszcze we wstępnej fazie. Przyglądamy się i bierzemy udział we wszelkich konsultacjach – mówi „Rzeczpospolitej" Mariusz Gołda, dyrektor marketingu w RMF FM (Grupa Bauer). – Jest jednak jeszcze za wcześnie, aby składać twarde deklaracje. Istnieje wiele pułapek i nie wiadomo, czy uda się je wszystkie rozwiązać. Obawiamy się, że ze względu na specyfikę radia i potrzeby rynku radiowego wymagające dużych nakładów finansowych, nasze medium będzie dyskryminowane – dodaje, komentując projekt Telemetria Polska, czyli powstające badanie konsumpcji mediów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11178

Wydanie: 11178

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament