Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej zarobiły na reklamie tylko internet i kino

16 maja 2019 | Ekonomia | Urszula Zielińska

W I kwartale br. reklamodawcy byli o włos od powtórzenia rekordu wydatków na media sprzed roku. Ograniczyli je 
o 0,5 proc.

 

O 0,5 proc., do 2,1 mld zł, spadły wydatki reklamowe w Polsce w I kwartale 2019 roku – szacuje zarząd Agory, wydającej „Gazetę Wyborczą" i prowadzącej m.in. sieć kin Helios. Agora nie wycofuje się z przewidywań, że rynek reklamy w całym 2019 roku urośnie, ale sygnalizuje, że tempo może być niewielkie....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11356

Wydanie: 11356

Spis treści
Zamów abonament