Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polski rynek jest atrakcyjny

27 czerwca 2019 | Pomysł na biznes
źródło: materiały prasowe

rozmowa | dr Marta Ziółkowska z Zakładu Zarządzania Przedsiębiorstwem Instytutu Zarządzania 
Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Jak wygląda dziś rynek franczyzowy w Polsce?

Marta Ziółkowska: Polski rynek był i jest atrakcyjny dla rozwoju systemów franczyzowych, głównie z powodu dużego potencjału, czyli dużej liczby mikro i małych przedsiębiorstw jako potencjalnych franczyzobiorców szukających możliwości rozwoju oraz rosnącego popytu na dobra konsumpcyjne i usługi biznesowe. Ze względu na częściowe nasycenie rynku franczyzowego w dużych miastach nowym trendem jest pojawianie się franczyzy w mniejszych miejscowościach. Od 1989 r. nieustannie utrzymuje się tendencja wzrostowa, jeśli chodzi o liczbę systemów i jednostek franczyzowych. Jednak w ostatnich latach dynamika tego wzrostu nieco się obniżyła z uwagi na wkroczenie polskiego rynku franczyzy w fazę dojrzałości i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11391

Wydanie: 11391

Spis treści
Zamów abonament