Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek w sieci

05 stycznia 1998 | Nieruchomości, budownictwo | KM

POŚREDNICY

Franszyza to najkrótsza droga do uruchomienia agencji

Rynek w sieci

Bardzo szybki rozwój rynku nieruchomości w Polsce spowodował powstanie licznych agencji, które pośredniczą w kupnie i sprzedaży różnych obiektów przede wszystkim w miastach. Przez ostatnie dziesięć lat firmy te bardzo się zmieniły. W obrocie nieruchomościami dominują agencje zorganizowane jako sieć niewielkich firm pod wspólnym szyldem.

Sieć tworzą zazwyczaj małe biura korzystające z tzw. franszyzy (tzn. wszystkie działają pod wspólnym, najbardziej znanym szyldem) . Tak funkcjonuje w Warszawie Agencja Lecha Drągowskiego, a także ogromna sieć Wrocławskiej Giełdy Nieruchomości. Aby przyciągnąć klienta, trzeba mieć bogatą ofertę wyboru, taki "supermarket nieruchomości". Oczywiście nie wymaga to ogromnych powierzchni i magazynów. Wystarczy niewielkie, ale dobrze zorganizowane, skomputeryzowane biuro. Tworzenie sieci firm, z których każda ma dostęp do ofert całej agencji, daje możliwość zaoferowania klientowi znacznie większej i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1273

Spis treści
Zamów abonament