Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszystko przez telefon

10 maja 2000 | Moja Kariera | GR
źródło: Nieznane

TELEMARKETING

Bezpłatne infolinie częścią strategii marketingowej

  • Infolinie, czyli telefoniczne linie informacyjne
  • Lista członków stowarzyszenia marketingu bezpośredniego, oferujących zewnętrzne usługi telemarketingowe:

    Wszystko przez telefon

    GRAŻYNA RASZKOWSKA

    Kiedy dzwonimy do infolinii banku, biura podróży, towarzystwa ubezpieczeniowego, nie zastanawiamy się, czy po drugiej stronie słuchawkę trzyma pracownik tej firmy, czy też ktoś z wynajętego przez nią zewnętrznego centrum telefonicznego.

    W zakres usług telemarketingowych świadczonych przez telefoniczne centra informacyjne, z angielska nazywane call center, wchodzi obsługa infolinii. Infolinie mogą być płatne lub bezpłatne. Bezpłatne są skierowane do klienta masowego, płatne lub częściowo płatne - do osób rzeczywiście zainteresowanych ofertą firmy. Specjaliści od marketingu zaliczają telemarketing do działań tzw. marketingu bezpośredniego, do którego należą też: wysyłka pocztowa (direct-mail), sprzedaż bezpośrednia, a także docieranie do klienta przez Internet.

    W Internecie można znaleźć sporo informacji o usługach telemarketingowych na świecie. Obrazują one, jak bardzo dynamicznie ta branża się rozwija. Już dwa lata temu amerykańskie call centers zatrudniały w 70 tysiącach placówek 7 mln telemarketerów. Rocznie przybywało tam

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2006

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament