Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co nie nadaje się do Internetu

15 czerwca 2000 | Rzecz w sieci | ZZ
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

BADANIE

Dlaczego konsumenci preferują tradycyjne a nie wirtualne sklepy spożywcze

Co nie nadaje się do Internetu

RYS. MICHAŁ KORSUN

Łakomym wzrokiem patrzą internetowi sprzedawcy na artykuły spożywcze. Nawet ci konsumenci, którzy mają awersję do zakupów, jednego nie mogą uniknąć - kupowania produktów spożywczych. Problem jednak w tym dla internetowego handlu, że również klienci obeznani z siecią komputerową niechętnie kupują takie produkty za jej pośrednictwem. Tylko jeden procent konsumentów robi to regularnie - wskazują badania opublikowane ostatnio przez PricewaterhouseCoopers.

Według specjalistów największej w świecie organizacji doradczej, ta kategoria zakupów nie pasuje jeszcze do Internetu. Prawie niemożliwe jest przeniesienie do sieci dotychczasowych doświadczeń związanych ze sprzedażą artykułów spożywczych. Sprzedawcy internetowi, którzy znajdą sposób na dotarcie do klientów, opracują skuteczną strategię w tej dziedzinie - zyskają dostęp do dużej grupy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2037

Spis treści

Regiony Polski - Mazowieckie

Regiony Polski - Świętokrzyskie

Zamów abonament