Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kliknięcie w baner

26 lipca 2000 | Raporty | MU RW

REKLAMA

Kliknięcie w baner

Badania firmy Jupiter Communications wykazały, że ponad 40 proc. internautów ograniczyło czas, jaki spędza przed telewizorem. Oznaczałoby to nowe możliwości rozwoju rynku reklamy właśnie w Internecie.

Reklamodawcy są jednak ostrożni. John Lowery, zastępca szefa agencji Lowe Lintas & Partners, powiedział podczas marcowego tzw. czatu w serwisie Onet. pl: "Myślę, że większość ludzi zdała sobie sprawę, że reklama online nie przynosi spodziewanych efektów. W ostatnich miesiącach spadła ilość reklamy banerowej, ponieważ daje się zauważyć niską "klikalność" banerów.

Reklamodawcom zależy na poznaniu konsumenckich profili gości internetowych serwisów. Jednak większość serwisów nie zmusza odwiedzających do dzielenia się tzw. cookies (ang. - ciasteczkami), czyli swoimi danymi osobowymi. Taki wymóg jest źle widziany w środowisku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2071

Spis treści

Regiony Polski - Zachodniopomorskie

Media, Internet

Regiony Polski - Lubuskie

Zamów abonament