Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najpierw pomysł, potem pomoc

09 października 2000 | Ekonomia | AB

Promocja eksportu

Rządowe wsparcie dla domów polskich

Najpierw pomysł, potem pomoc

W Berlinie i pod Moskwą być może powstaną niedługo pierwsze stałe centra promocji polskiego eksportu za granicą. Pomysł takich ośrodków tzw. domów polskich wspiera Ministerstwo Gospodarki, które zachęcając przedsiębiorców do współpracy i wspólnych inwestycji deklaruje wsparcie prawne i finansowe przy ich realizacji.

- Możemy pomóc, ale wolę zakładania domów polskich, czyli centrów handlowych dla polskich eksporterów, powinni wykazać sami przedsiębiorcy. Ministerstwo Gospodarki nie współtworzy, ale wspiera takie inicjatywy - podkreśla Janusz Steć, wicedyrektor departamentu promocji w MG. Według niego, przedsiębiorcy mogą liczyć na to, że MG z pomocą wydziałów ekonomiczno-handlowych (WEH) funkcjonujących przy ambasadach przygotuje analizy konkretnej rynkowej niszy, sfinansuje prawne usługi doradcze i (do ok. 80 proc.) biznesplany...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2134

Spis treści
Zamów abonament