Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niestraszny zakaz reklamy tytoniu

08 lutego 2001 | Ekonomia | PA
źródło: Nieznane

AMS W 2001 roku firma liczy na rozwój mimo przewidywanego spadku obrotów w branży

Niestraszny zakaz reklamy tytoniu

Duża część obserwatorów uważa, że rok 2001 będzie dla reklamy zewnętrznej bardzo ciężki, bo wszedł w życie zakaz reklamy wyrobów tytoniowych, które jeszcze niedawno zapewniały około jednej trzeciej przychodów tej branży. W zeszłym roku wzrost przychodów w tej branży wyniósł 18 proc., a spółka AMS zwiększyła je o 64 proc., do 189,56 mln zł. W tym roku spółka przewiduje dalszy wzrost, podczas gdy przychody branży najprawdopodobniej spadną.

Tomasz Kawka, prezes AMS, jest optymistą. - W ubiegłym roku aktywność koncernów tytoniowych była mniejsza niż się spodziewaliśmy -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2234

Spis treści
Zamów abonament