Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niezwyciężony kiepski smak

23 kwietnia 2001 | Publicystyka, Opinie | PA
źródło: Nieznane

Reklama Jak nie zaszkodzić własnemu wizerunkowi

Niezwyciężony kiepski smak

(C) AP

Adam Małysz, który fantastyczną postawą na skoczniach narciarskich zaskarbił sobie w ostatnich miesiącach pozycję niemal bohatera narodowego, coraz częściej decyduje się wykorzystywać swoją popularność w reklamach. Jednak nieostrożny dobór ich treści może mu jedynie zaszkodzić.

Trudno się dziwić, że Adam Małysz stara się maksymalnie wykorzystać swoje pięć minut sławy. Tym bardziej że człowiek będący wzorem sukcesu dla milionów Polaków, na samych skokach narciarskich zarabia wielokrotnie mniej, niż przeciętny piłkarz pierwszoligowy. Na dodatek to właśnie jego zarobki, a nie przeciętnych pierwszoligowych piłkarzy, są analizowane i komentowane przez prasę.

Zresztą o twarz Adama Małysza w swoich filmach reklamowych walczą zapewne zaciekle sami twórcy i zleceniodawcy reklam, wiedząc doskonale, że to właśnie oni zarobią na niej najwięcej. Cały kłopot w tym, aby umiejętnie dobierać reklamowane produkty i treść filmów reklamowych, nie kierując się wyłącznie wysokością zaproponowanego wynagrodzenia. Niestety, w reklamach z udziałem Małysza...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2297

Spis treści
Zamów abonament