Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zyski i sprawność obsługi

04 maja 2001 | Moje Pieniądze | EW

Fundusze emerytalne Jakimi metodami klienci są zachęcani do przyjścia i pozostania

Zyski i sprawność obsługi

Już niedługo otwarte fundusze emerytalne będą musiały przedstawić swoje wyniki inwestycyjen. Zrobią to po raz pierwszy. Nie wszyscy będą mieli się czym chwalić. Niezadowoleni klienci mogą zdecydować się na zmianę OFE. Co OFE zamierzają zrobić, żeby umocnić lojalność klientów.

- Najważniejsze dla uczestników funduszy emerytalnych są jednak wyniki inwestycyjne i koszty uczestnictwa w funduszu. Kolejnym istotnym warunkiem utrzymania lojalności klientów jest poziom...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2306

Spis treści

Wspomnienia

Zamów abonament