Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient ma być najważniejszy

29 października 2001 | Ekonomia | TŚ
źródło: Nieznane

ROZMOWA NA GORĄCO

Marek Józefiak, prezes Telekomunikacji Polskiej SA

Klient ma być najważniejszy

FOT. PTK CENTERTEL

Rada nadzorcza postawiła kierowanemu przez pana zarządowi zadanie głębokiej restrukturyzacji TP SA. Co to w praktyce będzie oznaczać dla klientów i pracowników? Jakie działania podejmie zarząd?

MAREK JÓZEFIAK: Nie chciałbym, aby restrukturyzacja była rozumiana tylko jako cięcia etatów, zmniejszanie kosztów i odchudzanie. Kierowany przez ze mnie zarząd dotrzyma wszelkich gwarancji socjalnych wynikających z umów związanych z procesem prywatyzacji. Nasze działania dotyczące zmian w zatrudnieniu nie będą rewolucyjne.

Dla mnie restrukturyzacja to te wszystkie procesy, który musimy przeprowadzić, aby TP SA była spółką gotową do działania na konkurencyjnym rynku. A to oznacza, że musimy być firmą efektywną, nowocześnie zarządzaną, dla której najważniejszy jest klient. Musimy być dla klienta spółką przyjazną, która potrafi odpowiedzieć na wszystkie jego potrzeby.

Panuje pogląd, że część...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2456

Spis treści
Zamów abonament