Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient musi wiedzieć, ile zapłaci

08 grudnia 2001 | Prawo | DF
źródło: Nieznane

Ceny w super- i hipermarketach na każdym opakowaniu towaru

Klient musi wiedzieć, ile zapłaci

Ceny na regałach i kody kreskowe to za mało

FOT. NORBERT GAJLEWICZ

Na każdym opakowaniu towarów sprzedawanych w super i hipermarketach muszą być ceny. Kod kreskowy i ceny na regałach nie wystarczą - stwierdził w piątek Naczelny Sąd Administracyjny.

Klientów, którzy nieraz narzekali na brak cen na towarach sprzedawanych w marketach, a niejeden wdawał się w spory przy kasach, stanowisko sądu pewnie ucieszy. Inna opinia panuje wśród właścicieli super- i hipermarketów. Przedstawiciele...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2490

Spis treści
Zamów abonament