Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszystko, co konsument wiedzieć powinien

24 czerwca 2002 | Prawo | DP

DYżURY EKSPERTÓW: 25 I 26 CZERWCA

Wszystko, co konsument wiedzieć powinien

Sprzedawca wcisnął ci bubel. Sklep nie chce przyjąć reklamacji. Zakupiony towar waży mniej, niż informuje umieszczona na nim nalepka. Specjalnie na życzenie czytelników uruchamiamy konsumenckie dyżury eksperckie. We wtorek, 25 czerwca, wątpliwości czytelników wyjaśnią: Joanna Wrona z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Małgorzata Rothert, rzecznik konsumentów w Warszawie. W środę, 26 czerwca, na pytania odpowiedzą: Joanna Dutkiewicz z Federacji Konsumentów oraz Piotr Kubis z Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.

Przez dwa dni czytelnicy mogą zadawać pytania w godz. od 9.30 do 11.30, pod warszawskim numerem: 625-61-37. Można je również przysyłać faksem: 653-00-07, lub e-mailem: renata.majewska@rp.pl

Brak okładki

Wydanie: 2652

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament