Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Smak koncertowej kuchni

05 lipca 2003 | Ekonomia | JC
źródło: Fotoarchiwum

Andrzej Marzec zaczynał od produkcji koncertów - Jest również agentem Stanisława Tyma, Pawła Kukiza

Smak koncertowej kuchni

FOT. ANDRZEJ WIKTOR

JACEK CIEŚLAK

Publikacja felietonów Stanisława Tyma na łamach "Rzeczpospolitej" i nieustająca trasa recitalowa po całej Polsce, a wcześniej polskie występy Metalliki, AC/DC, Pat Metheny, Boba Dylana, Patti Smith, The Cure, Massive Attack - to wszystko plon pracy Andrzeja Marca, popularnego polskiego agenta koncertowego, właściciela firmy Andrzej Marzec Concerts.

Agentem Stanisława Tyma jest już 7 lat. Zajmuje się wszystkimi jego obowiązkami, poza Teatrem Powszechnym - scenariuszami, występami, publikacjami w "Rzeczpospolitej".

Praca z Tymem to prawdziwa przyjemność, bo jest w każdym calu zawodowcem. Nie ma między nami żadnej gry, bo są bowiem artyści, którzy nie tylko grają na scenie, ale i w relacjach z menedżerem, co jest moim zdaniem zachowaniem nieprofesjonalnym - mówi Marzec.

Współpraca ze scenarzystą "Misia" to także przyczyna osobistej satysfakcji.

Z opowieści i anegdot pana Stanisława dowiaduję się o historii kultury polskiej, inteligencji, jest on też moim "korepetytorem" języka polskiego - konkluduje szef AMC. - To dzięki niemu oduczyłem się m. in. mówić: "i to by było na tyle"....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2966

Spis treści
Zamów abonament