Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Problemy z 'błękitną linią'

07 listopada 2003 | Ekonomia | TŚ
źródło: Nieznane

Telekomunikacja Trwa usprawnianie systemu

  • Rozmowa z Markiem Józefiakiem , prezesem Telekomunikacji Polskiej
Problemy z "błękitną linią"

- W działaniu "błękitnej linii" występują różne problemy. Najwięcej w Warszawie - przyznał wczoraj Marek Józefiak, prezes Telekomunikacji Polskiej SA, i zapowiedział m.in. zwiększenie liczby osób obsługujących połączenia z abonentami o 300, do ponad 2 tys. pracowników.

- Nasz CRM (elektroniczny system zarządzania relacjami z klientem, którego elementem jest BL - "Rz") jest największym na świecie wdrożeniem oprogramowania amerykańskiej firmy PeopleSoft - mówił Józefiak. - Specjaliści tej firmy na bieżąco pracują z nami i poprawiają oprogramowanie.

Piotr Muszyński, dyrektor w TP, powiedział, że w działaniu BL doszło do kilku awarii. Przez 25 minut z powodu braku prądu nie działało telecentrum w Krakowie. Źle działało też oprogramowanie serwerów i w efekcie system informatyczny "został zapchany". Zdarzyło się też, że komputer kierujący bieżące połączenia do konsultantów "kierował ruch" tylko do jednego miejsca. Były też awarie central telefonicznych, a także zasłabnięcia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3071

Spis treści
Zamów abonament