Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamowe przepełnienie

05 marca 2004 | Ekonomia | AB

Media Telewizja w 2003 roku

Reklamowe przepełnienie

Liderzy reklamowego rynku tv

Wojna cenowa i spadek kosztu dotarcia do widza spowodowały w ubiegłym roku przepełnienie czasu emisyjnego reklamami. Zwłaszcza w stacjach komercyjnych - ocenia spółka AGB Polska w swym raporcie o rynku telewizyjnym w ubiegłym roku. Według jej danych w 2003 roku największe stacje telewizyjne przeznaczały na reklamę co ósmą minutę swego programu.

Od kilku lat polskie stacje telewizyjne przeznaczają coraz więcej czasu na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3169

Spis treści
Zamów abonament